Onpas aikaa taas kulunut Nolostunut päivittämisestä. Aika vaan on kulunut jonnekkin. Olen tämän blogin ulkonäön kanssa jo jonkin aikaa pähkäillyt,että miten saisin siitä sen näköisen kuin haluaisin. Omat rahkeet ja tiedot ei riittänyt, että olisin voinut asiaa korjata. Mutta onneks meiän perheessä on näitä tietokonetaitureita,keiltä voi neuvoa kysyäSilmänisku. Eilen kylään sitten tupsahti vanhin tytär(L) ja lupasi mua auttaa. Ensimmäiseksi hän kysyi ,olenko kovinkin kiintynyt vuodatukseen vai voisinko vaihtaa bloggerin puolelle.Hänellä on itsellään blogi siellä ja hänen olisi näin helpompi neuvoa mua. Olisi hän mua tämän vuodatuksen puolellakin neuvonut,mutta ei tuo minulle niin nopo nuukaa ollut kunhan vaan paremmaksi(ainakin omasta mielestä) ja toimivammaksi blogin ulkoasua saadaan. Elikkä pitemmittä puheitta Puikkojen viemää löytyy tästä lähtien täältä!

Tervotuloa!!