Sukkia on saatu taas valmiiksi. Punaiset sukat valmistuivat jo viime viikonloppuna. Junasukkiin käytin lankojen loppuja ja sen kyllä huomaa. Pitihän sen vaaleanpunaisen loppua kesken . Toinen sukka oli jo tehty, enkä viitsinyt ruveta purkamaan. Ajattelin ettei se nyt käyttöä haittaa vaikka ovat vähän eriväriset. Sitten tein miehelle ihan perussukat kokoa 42. Ehkä pukinkonttiin, ehkä käyttöön heti. Katotaan nyt. Noitten miesten sukkien kanssa kävi vähän hassusti.Niistä piti tulla ensin sukat itselle,mutta kun olin varren neulonut,olin et ei näistä tulee kauhean isot(oma koko 38), no ei kun suunitelman muutos ja mies sai sukat. Mä unohdin ottaa puolta numeroo pienemmä puikot kuin langas käskettiin/neuvottiin. Metsässäkin tuli käytyä. Keltasieniä mentiin etsimään, muttei löytynyt kuin muutama pieni.Sen sijaan mustikkaa kerättiin 3 litraa ja isoa mustikkaa(tämän kokosia kun ois löytynyt aikaisemmin). Ja kuopus keräs hiukan puolukkaa. Puolukatkin rupee olemaan kypsiä. Täytyy uskaltautua metsään vielä ainakin kerran. Tosin mun keräämistä hiukan haittas nuo hirvikärpäset. Meiän äitiä ne ei haitannu ja kuopuksen kimpus niitä ei juurikaan ollut. Mutta mun kimppuun ne hyökkäs semmosis kymmenen hirvikärpäsen ryhmis ja miks niitten aina tarttee yrittää tunkea silmiin ja korviin . Toiset keräs rauhassa ja mä yritin kerätä, mut piti aina välil keskeyttää ja liiskata niit pahuksen hirvikärpäsiä. Ja nyt ei kun seuraavia sukkia tekemään, katsotaan tulisko niistä nyt itselle vai miehelle