Täytyy tähän alkuun sanoa,että olen itse ihan onneton ompelemaan mitään. Ja kun näin  Annen blogissa hänen tekemiään kässäpussukoita ja kukkaroita,uskaltauduin kysymään saisiko häneltä ostaa niitä,ja onnistuihan se.Tämmöisiä ihanuuksia meille kotiutui eilen:

Kässäpussukoita:

Kukkaroita:

Ja kynäkotelo kuopukselle(tätä on pidetty kuin kukkaa kämmenellä,ettei se vaan likastu ennen kuin koulu alkaa.Se onkin nyt laitettu kaappiin talteen odottamaan koulun alkua):

Kiitos Anne näistä ihanuuksista!

Ja ei nää ihanuudet tähän vielä loppuneet(olo on kuin lapsella jouluaattona).Tänään tuli postissa ravelryn reissuvaihdon toinen paketti(osallistuin molempiin ryhmiin).Ja tälläisiä ihanuuksia paketti sisälsi:

Kaksi kerää Silk dream-lankaa(70%merinovillaa,30%silkkiä),uusi tuttavuus mulle,ihanan pehmeän tuntuista.Kmittens-kämmekkäitten ohje ja napit työhön.Jos vain löydän sopivat/vapaat puikot,näitä rupeen tänään neulomaan.Sitten mukana on tuo takana näkyvä juttu.Se on magneettitaulu/alusta ja tuossa millä voi ohjeen laittaa kiinni tauluun on suurennuslasi.Juuri tuollaista olen kaivannut,välillä on nuo kaaviot niin pienellä,ettei meinaa saada mitään selvää.Ja jos pysyis nyt ohjeet myös automatkalla paikallaan.Keksin jo mihin tuon autossa laitan kun seuraavan kerran lähetään reissuun.

Sitten mukana oli vielä nämä:

Silmukkamerkkejä ja suklaateetä.Nuo silmukkamerkit on tosi suloisia.Varsinkin tuo kissa.Suklaateetä en ole ennen maistanut,mutta tuoksuu todella hyvältä.Täytyykin heti tänään maistaa.

Ja ei nää ihanuudet vieläkään tähän loppuneet:

Olen haaveillut ostavani Hopeasäikeen lankoja,mutta en ole raaskinut.Ja nyt mulla on näitä ihanuuksia kaksin kappalein. En saanut tuota väriä kuvattua oikein,ovat luonnossa tummemman liila.Heti alkoi pyöriä parikin huivimallia päässä,mitä näistä voisi tehdä.Mutta ehkä mä vähän aikaa vaan ihailen näitä.Kiitos parilleni Paulalle(muruseni) todella ihanasta paketista!