Niin tuo aika menee kuin siivillä kun on kivaa .Mun vanhemmat olivat vuokranneet mökin järven rannalta pe-su:hin.Viikonloppu tuli vietettyä siellä.Meitä oli mun vanhemmat,minä,mies ja kolme nuorinta meidän tytöistä+vävyehdokas,mun nuorempi sisko poikansa kanssa ja mun nuorin sisko avomiehensä kanssa.Mökki ilmat ei ollut mitä parhaimmat,mutta seura sitäkin parempaa.Mokillä vietettiin siskon pojan 3-vuotis-synttäritkin(kummipoika) ja pelattiin korttia ja yatzya ja syötiin kaikkea hyvää.JA tietenkin juoruiltiin ja muutenkin parannettiin maailmaa.Sen verran oli kylmää,ettei me naiset menty uimaan,miehet ja lapset(kuopus ja kummipoika)kyllä saunoivat ja uivat.Kivaa oli,mutta on kyllä kiva olla ihan vaan kotona taas...Olenkin tässä sunnuntai-illasta ja eilisen päivän yrittänyt kiriä näitä kyh-aloituksia kiinni,ettei jäädä jälkeen.Ei muuten mutta kun tuo kyjy-tempauskin alkaa 24.6.Kaikkeen sitä meneekin mukaan.

Ensin kyh#15:Tiskikukka,valmistui perjantaina,sopivasti ennen mökille lähtöä.Olen joskus aikaa sitten ostanut tämän langan ja kerällä näytti,että tässä on vihertävää ja sinistä lankaa.Lankaa neuloessa sieltä tuli hiukan yllätyksenä välissä ruskeaa ja likaisen sinistä.Tiskikukka 2:ssa näkyy loput tämän kerän värit,mitkä taas on nättejä.Kuka sinne tuommoisia rumia värisävyjä on välille käskenyt laittaa,no onneksi tein langasta tiskirättejä niin ei haittaa...,rumat värit näyttää luonnossa rumemmilta kuin tuossa kuvassa.

Sitten sunnuntaina aloitin ja sain vakmiiksi kyh#17:tiskikukka:

Sunnuntai-iltana aloitin myös ja sain valmiiksi kyh#18:Sukkakirjanmerkki:

Eilen aloitin ja sain valmiiksi kyh#19:Molly-pipo:

Ja sain myös eilen aloitettua juuri ja juuri kyh#20:Gracious mittens:

Oli kiva tehdä välillä muutama nopeasti valmistuva työ,ettei jää niin paljon kesken-eräisiä heinäkuulle.Nyt ei pitäisi pariin viikkoon olla mitään reissuja tiedossa,niin ehkä päivityksiäkin tulee vähän useammin taas.Ja nyt miettimään mitä aloittais seuraavana kyh:nä...