Sain tälläisen tunnustuksen Jaanalta,Kiitos!

Ja sitten pitäisi vastata 10 kysymykseen:

1. Lempiväri = punainen ja vihreä

2. Suosikkieläin = kissa

3. Suosikkinumero = tämä onkin vaikea ehkä 15

4. Mieluisin alkoholijuoma = karpalolonkero

5. Facebook vai Twitter = ei kumpikaan

6. Intohimo = Käsityöt?

7. Saada vai antaa lahja = antaa

8. Suosikkikuvio =

9. Paras viikonpäivä = perjantai

10. Lempikukkanen = pioni

Kiitos vielä tästä tunnustuksesta, en tällä kertaa jaa tätä eteenpäin. Aika monella tämä taitaa ollakkin,mutta jos haluat, nappaa kukka mukaan ja vastaa kysymyksiin.

Kutookutoo kyseli,että pysynkö hyvin selvillä mitä olen mistäkin aloituksesta tekemässä. En pysyisi jos en olisi kirjoittanut jokaista aloitusta ylös ja sitten kuinka pitkälle ja jos on kuviota,niin missä kohtaa kuviota olen. Vihosta on sitten helppo katsoa kun aloitan uudelleen jotain tekemään,että missäs kohtaa olen.

Ja niinkuin monet on huomanneet sukkasatoa kerättäisiin taas syys-,lokakuu. Ensin ajattelin,että minähän en osallistu mihinkään tempaukseen enää tänä vuonna. Sitten rupesin miettimään,mun tarttis ainakin parit miesten sukat neuloa(toiset tuommoiset sirot 46:set) ja olen näitten neulomista siirtänyt ja siirtänyt. No jos sukkasato innostais sen verran,että saan nuo valmiiksi. Niinpä sitten läksin tähänkin mukaan: