Osallistuin Ravelryn puolella jouluvaihtoon.Ja näin ihanan paketin sain:

Kirjaa olen vasta selaillut,mutta siinä on joka kuulle ainakin ohje.Täytyypi joku ilta lukea paremmin,mitä siitä löytyy. Sitten mukana oli kynttilä,kissaheijastin(päästiin kuopuksen kans sopuun,että kumpikin käyttää vuorotellen),silmukkamerkkejä(omenoita?) ja lankaa.Seuraavassa kuvia langoista lähemmin:

Tästä tulee joko sukat itselle tai kuopukselle(kuopus ihastus tähän väriin kuin myös minä).

Tämä oli mulle ihan uusi tuttavuus.Olen kyllä ravelryssä lukenut kun ovat hehkuttaneet tätä lankaa(Wollmeise).Nyt pääsen sitten itse kokeilemaan,katsotaan jäänkö minäkin koukkuun tähän lankaan.Väri on ainakin upea.Kuva ei kyllä tee oikeutta langalle tai värille.

Paketissa oli vielä tämä lanka ihanuus,uusi tuttavuus myös tämä.Mut täytyy sanoa,että kyl punanainen,vihreä ja liila on mun lempivärejä . Kiitokset vielä kerran Mimmi75, ihanasta paketista!Onneksi Mimmi minua,muistutti tämä oli jäänyt kuvista pois.Meinasin tästä pikkuhiljaa napsia yhden kerrallaan ja nauttia